Nasze kanały sprzedaży

Nasze kanały
sprzedaży

Omnikanałowość

Carrefour wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego konsumenta i rozwija nowoczesne technologie w handlu. Umożliwia to nam połączenie wszystkich kanałów, w tym internetowych i mobilnych, a także zakupów offline i online. Dzięki temu nasi klienci zyskają jeszcze większą możliwość wyboru i nowe doświadczenia zakupowe.

  • Hipermarkety

    Hipermarkety

    to sklepy o powierzchni od 2000 do 12000 m kw., zlokalizowane na terenie całego kraju i ofertujące do 60000 produktów.

  • Supermarkety

    Supermarkety

    to placówki o powierzchni od 350 do 2000 m kw., działające pod logo „Market”, „Rast” oraz „Express”, zlokalizowane w centrach miast oraz w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych.

  • Sklepy osiedlowe

    Sklepy osiedlowe

    to sklepy własne Carrefour oraz tworzone we współpracy z franczyzobiorcami sieci, o powierzchni do 500 m.kw. Działają w całej Polsce pod szyldami „Express” oraz „Globi”.

  • Sklepy specjalistyczne

    Sklepy specjalistyczne

    Carrefour posiada w swoim portfolio sklepy specjalistyczne z alkoholem, działające pod szyldem „Galerie Alkoholi”.

  • Ecommerce

    Ecommerce

    Carrefour prowadzi własny
    e‐sklep z usługą clik&collect, oferujący szeroki wybór produktów spożywczych i przemysłowych, w tym wyroby producentów i dostawców zewnętrznych w ramach Marketplace.

  • Mój Carrefour

    Mój Carrefour

    Aplikacja mobilna łącząca w sobie zalety atrakcyjnych programów lojalnościowych z intuicyjną i szybką obsługą, a także dostępem do innowacyjnych usług.

  • SąSiatki

    SąSiatki

    Innowacyjna usługa oparta na mechanizmach ekonomii współpracy. Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem.

  • Scan&Go

    Scan&Go

    Carrefour oferuje możliwość zrobienia zakupów przy użyciu smartfona, w tym skanowania produktów i mobilnej płatności za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.

  • C4 Retail Lab

    C4 Retail Lab

    Pierwszy w Polsce inkubator technologiczny stworzony przez sieć handlową. Projekt ten pozwoli Carrefour na poszukiwanie i wdrażanie innowacji istotnych dla branży handlowej.

Sklepy tradycyjne

Carrefour oferuje klientom różne formaty sklepów tradycyjnych,
dopasowane wielkością i ofertą produktów do indywidualnych
preferencji i przyzwyczajeń klientów. Są to:

  • Hipermarkety
  • Supermarkety
  • Sklepy osiedlowe
  • Sklepy specjalistyczne

Zakupy internetowe

Wraz z rozwojem nowych technologii zmieniają się potrzeby klientów.
Carrefour dostrzegając te trendy, inwestuje w rozwój sklepu internetowego
oraz usług i udogodnień mobilnych.

  • Marketplace
  • E-zakupy spożywcze
  • Click&collect
  • Aplikacja Mój Carrefour
  • SąSiatki
  • Scan & Go
  • C4 Retail Lab