Transformacja Żywieniowa

Transformacja Żywieniowa

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do uzyskania pozycji światowego lidera transformacji żywieniowej. Firma, widząc rosnącą wiedzę i oczekiwania swoich klientów w zakresie zdrowego odżywiania i zbilansowanej diety, pragnie zagwarantować konsumentom stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach.

Strategia Transformacji Żywieniowej
 

Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour.
Jej założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach.

Ambicją Carrefour jest stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywieniowej dla wszystkich, poprzez oferowanie klientom - każdego dnia i w każdym miejscu - żywności zdrowej, wysokiej jakości i w rozsądnej cenie.

Firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych bio produktów w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować zdrową i dobrej jakości żywność dla wszystkich. To podejście jest elementem szerokiej strategii „Carrefour 2022”, która ogłoszona została przez Grupę Carrefour w styczniu 2018 roku.

"Wszyscy odgrywamy znaczącą rolę w przemianie żywieniowej. Dlatego pracujemy nad wzmocnieniem partnerstwa między naszymi pracownikami, start-upami, stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi i angażujemy się w pomoc polskim rolnikom, oferując wsparcie dla rozwoju rolnictwa ekologicznego. Dzięki temu możemy spowodować prawdziwą transformację żywieniową nie tylko na półkach Carrefour, ale na talerzach wszystkich Polaków"

Christophe Rabatel

Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Carrefour Polska

Christophe Rabatel

Transformacja żywieniowa Carrefour opiera się na 7 filarach:

  • Lider oferty BIO

    Lider oferty BIO

  • Dostępność oferty wysokiej jakości dzięki produktom marki własnej

    Dostępność oferty wysokiej jakości dzięki produktom marki własnej

  • Lider smaku

    Lider smaku

  • Dbałość o lepsze procesy produkcji żywności

    Dbałość o lepsze procesy produkcji żywności

  • Zaoferowanie najlepszego lokalnego marketplace

    Zaoferowanie najlepszego lokalnego marketplace

  • Pierwszy e-retailer spożywczy

    Pierwszy e-retailer spożywczy

  • Katalizator innowacji technologicznych dla żywności

    Katalizator innowacji technologicznych dla żywności

Transformacja żywieniowa realizowana jest w oparciu o kluczowe zobowiązania:

  • wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018
  • demokratyzację żywności bio
  • promocję produktów lokalnych i regionalnych
  • długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne
  • mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów

Co robimy?

Demokratyzacja żywności bio

Demokratyzacja żywności bio

Demokratyzacja żywności bio

Jednym z największych zadań, które w ramach transformacji żywieniowej stoi przed siecią Carrefour, jest demokratyzacja produktów bio. Carrefour pragnie zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty bio produktów  w przystępnych cenach. Obecnie w ofercie marki znajduje się już około 70 produktów, których ekologiczny rodowód potwierdzają certyfikat unijny oraz - dodatkowo - certyfikat Agriculture Biologique przyznawany przez francuskie Ministerstwo Rolnictwa. W asortymencie sklepów znajdą się produkty z Polski i z zagranicy. Aby promowac rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce, sieć zapewnia długotrwałe wsparcie od Fundacji Carrefour dla rolników w zakresie przekształceń na ekorolnictwo. 

Dowiedz się więcej
Troska o zdrowe odżywianie

Troska o zdrowe odżywianie

Troska o zdrowe odżywianie

Carrefour Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Polaków, którzy przywiązują coraz większe znaczenie do zbilansowanej diety, zdrowego stylu życia i chcą dokonywać odpowiednich wyborów żywieniowych. Sieć znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów ze Zdrowej Półki, chce zapewniać klientom dostęp do produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz do poszerzonej gamy produktów „Jakość z Natury”. Carrefour wspiera również inicjatywy promujące zdrowy tryb życia.

Dowiedz się więcej