Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do uzyskania pozycji światowego lidera transformacji żywieniowej. Firma, widząc rosnącą wiedzę i oczekiwania swoich klientów w zakresie zdrowego odżywiania i zbilansowanej diety, pragnie zagwarantować konsumentom stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach.
Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour.
Jej założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach.
Ambicją Carrefour jest stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywieniowej dla wszystkich, poprzez oferowanie klientom - każdego dnia i w każdym miejscu - żywności zdrowej, wysokiej jakości i w rozsądnej cenie.
Firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych bio produktów w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować zdrową i dobrej jakości żywność dla wszystkich. To podejście jest elementem szerokiej strategii „Carrefour 2022”, która ogłoszona została przez Grupę Carrefour w styczniu 2018 roku.
"Wszyscy odgrywamy znaczącą rolę w przemianie żywieniowej. Dlatego pracujemy nad wzmocnieniem partnerstwa między naszymi pracownikami, start-upami, stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi i angażujemy się w pomoc polskim rolnikom, oferując wsparcie dla rozwoju rolnictwa ekologicznego. Dzięki temu możemy spowodować prawdziwą transformację żywieniową nie tylko na półkach Carrefour, ale na talerzach wszystkich Polaków"
Transformacja żywieniowa Carrefour opiera się na 7 filarach:
Transformacja żywieniowa realizowana jest w oparciu o kluczowe zobowiązania: