CARREFOUR ZAPREZENTOWAŁ OFERTĘ PRODUKTÓW BIO MARKI WŁASNEJ NA TARGACH BIOEXPO

CARREFOUR ZAPREZENTOWAŁ OFERTĘ PRODUKTÓW BIO MARKI WŁASNEJ NA TARGACH BIOEXPO

  • 14.10.2019
  • Food transition

W październiku br. po raz pierwszy odbyły się Targi BIOEXPO oraz Kongres BIOEXPO 2019 w Warszawie. To nowe wydarzenie w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej dedykowane branży ekologicznej. Podczas tych targów Carrefour został wystawcą i zaprezentował szeroką ofertę produktów ekologicznych marki własnej Carrefour BIO oraz wziął udział w debacie podczas kongresu. Wydarzenie okazało się sukcesem i zgromadziło 220 wystawców z różnych krajów oraz 9000 tys. odwiedzających.

Międzynarodowe Targi Żywności i Produktów Ekologicznych BIO Expo Warsaw to wydarzenie, które zgromadziło w jednym miejscu i czasie czołowych wytwórców i dystrybutorów, kupców, właścicieli sklepów specjalistycznych oraz hurtowni spożywczych i wielobranżowych. Targi umożliwiły nawiązywanie i rozwijanie kontaktów handlowych. Carrefour Polska podczas wydarzenia zaprezentował ofertę produktów Carrefour BIO, a licznie zgromadzeni na stoisku przedstawiciele handlowi rozmawiali z zainteresowanymi współpracą polskimi i zagranicznymi dostawcami produktów ekologicznych. Wydarzenie było również idealną okazją do zakomunikowania gościom licznych działań edukacyjnych prowadzonych przez markę, a także granatów przekazanych rolnikom przez Fundację Carrefour. Na wydarzeniu obecny był również Lidl, który szeroko komunikował przed wydarzeniem swoją obecność na targach zachęcając do współpracy dostawców. Lidl Polska został również Partnerem Głównym wydarzenia.

Targom towarzyszył Kongres BIOEXPO. Wydarzenie kompleksowo podejmowało zagadnienia rolnictwa i żywności ekologicznej, organicznych i naturalnych kosmetyków oraz środków czystości, poruszało również temat zdrowia i zagrożeń, jakie cywilizacja konsumpcyjna niesie dla naszej planety. W ramach kongresu odbyły się szkolenia dla branży, pokazy kulinarne oraz warsztaty. Celem kongresu było upowszechnienie wiedzy na temat walorów produktów ekologicznych wśród wielu grup odbiorców, m.in. rolników konwencjonalnych, producentów i przetwórców żywności, instytucji rządowych i pozarządowych, liderów opinii oraz konsumentów. Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour wziął udział w debacie ekspertów „Przyszłość rynku BIO” wspólnie z przedstawicielami sieci Lidl i Organic Farma Zdrowia, a także Bio Planet. Podczas panelu zostały poruszone istotne kwestie takie jak edukacja konsumentów oraz wspieranie rolników i producentów ekologicznych, co może przyczynić się do rozwoju rynku żywności bio w Polsce.

Stoisko Carrefour cieszyło się dużym zainteresowaniem obecnych i potencjalnych dostawców, którzy mogli spotkać się z kupcami Carrefour. Dla wszystkich odwiedzających przygotowane zostały specjalne atrakcje. Podczas trzech dni trwania targów goście mogli degustować i kupować produkty marki Carrefour BIO, jak również certyfikowane warzywa od rolników, którzy otrzymali wsparcie w postaci grantów od Fundacji Carrefour.