Nagrodę w kategorii „Big-box Retail Store of The Year”, Jury Konkursu przyznało sieci za dokonania w 2018 roku – otwarcie 8 nowych supermarketów, przeprowadzenie modernizacji 2 centrów handlowych, 3 hipermarketów i 5 supermarketów, rozwój sieci sklepów osiedlowych (blisko 100 nowych lokalizacji) oraz wdrożeniu szeregu innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, a także proekologicznych, których celem jest zmniejszenie zużycia energii elektrycznej i wykorzystanie źródeł odnawialnych w sklepach i centrach handlowych.
Cyfrowe rozwiązania - stanowiące część omnikanałowej strategii Carrefour Polska, zadecydowały również o zwycięstwie sieci w drugiej kategorii „Innovation of the Year – Retail”. Uznanie jury konkursu zyskały takie projekty jak, rozszerzenie usługi Scan &Go na ponad 50 sklepów w całej Polsce, wprowadzenie usługi carsharingu dla klientów czy usługi click&collect w sklepach convenience.
Nagrody w konkursie CEE Retail Awards zostały przyznane po raz 11 z rzędu. Podczas uroczystości Carrefour Polska reprezentowali Jagoda Gwardys-Zientara, Dyrektor Finansowy, Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych, Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji oraz Sławomir Gomoliński, Dyrektor Działu Aktywów.