W tegorocznej edycji konkursu „Retailer of the Year” Carrefour Polska zdobył nagrodę w kategorii „Sieci Multiformatowe”. Wyróżnienie w plebiscycie jest szczególnie wartościowe, ponieważ zostało przyznane głosami dostawców – przedstawicieli firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę badawczą Nielsen - czyli najcenniejszych partnerów biznesowych firmy. Docenili oni działania firmy, inwestycje zrealizowane w ubiegłym roku oraz sprawną sieć logistyczną. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw. To już czwarty raz, gdy Carrefour Polska triumfuje w konkursie. Ten sukces jest nie tylko efektem pielęgnowania pozytywnych relacji, lecz także potwierdzeniem, że realizowana przez sieć strategia współpracy z dostawcami odpowiada na potrzeby uczestników rynku.
Retail Summit to największe, najbardziej wpływowe i reprezentatywne spotkanie sektora handlu i sektora spożywczego w Polsce i regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Na kongresie przeprowadzane są debaty i prezentacje o najważniejszych trendach w handlu. W tym prestiżowym wydarzeniu wzięli udział również przedstawiciele Carrefour Polska: Christophe Rabatel przedstawił transformację biznesową firmy realizowaną w odpowiedzi na globalne wyzwania, zmiany na rynku i oczekiwania współczesnych konsumentów, Marek Lipka, Dyrektor Handlowy dyskutował na temat współpracy detalistów z producentami, zaś Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Usług Finansowych i Handlowych wziął udział w panelu poświęconym wpływowi technologii na branżę retail, a także zaprezentował nową usługę płatności mobilnych w sklepach Carrefour – Scan & Go.