Podczas Kongresu Rynku FMCG sieć Carrefour Polska została wyróżniona trzema nagrodami Market Roku 2019 w kategoriach „Wielkopowierzchniowe sklepy spożywcze”, „Najciekawsza strategia asortymentowa” oraz „Najbardziej innowacyjny koncept handlowy - Big Box”. Dodatkowo, sieć otrzymała nagrodę Retail Business Awards 2019 w kategorii „Transformacja cyfrowa i biznesowa”.
Przedstawiciele Zarządu Carrefour Polska, Christophe Rabatel oraz Marek Lipka odebrali 28 maja br. nagrodę Retail Business Awards 2019 w kategorii „Transformacja cyfrowa i biznesowa”. Zgodnie z założeniami jury otrzymała ją firma, która w sposób najbardziej efektywny i kompletny potrafiła wdrożyć narzędzia i rozwiązania budujące jej obecność w świecie cyfrowym, dające przewagę nad konkurentami, a dzięki temu pozwalające na pełniejsze zaspokojenie potrzeb konsumentów oraz bardziej efektywną i przyjazną współpracę z dostawcami. Statuetki Retail Business Awards przyznawane wspólnie przez Wydawnictwo Gospodarcze, Business Centre Club, we współpracy z Polską Izbą Handlu i Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji, to pierwsze tak prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dla przedsiębiorstw z sektora handlu detalicznego i hurtowego w Polsce.
Podczas oficjalnej Gali na zakończenie pierwszego dnia Kongresu Rynku FMCG zostały rozdane także nagrody Market Roku 2019. Sieć Carrefour Polska została uhonorowana nagrodą w kategorii "Najciekawsza strategia asortymentowa”. Kolejne dwie nagrody przypadły sklepowi Carrefour Promenada w kategorii „ Wielkopowierzchniowe sklepy spożywcze” oraz „Najbardziej innowacyjny koncept handlowy – Big Box”.
Podczas Kongresu Rynku FMCG odbył się szereg wystąpień oraz debat merytorycznych, w których brali udział także przedstawiciele Carrefour Polska: Marek Lipka (Dyrektor Handlowy i Supply Chain) oraz Marek Garus (Senior Menadżer ds. e-commerce food).