W pierwszych dniach czerwca br. odbyły się dwa webinary z udziałem Prezesa Carrefour Polska – Christophe’a Rabatela: 9 czerwca zorganizowany przez Business France, pt. „Rynki w obliczu kryzysu – Europa Środkowa i Wschodnia”, oraz 17 czerwca zorganizowany przez francuskie izby handlowe z Europy Środkowej i Wschodniej, pt. „Przetwórstwo spożywcze - strategia dla Europy Środkowej i Wschodniej". Z kolei Justyna Orzeł, Sekretarz Generalna Carrefour Polska, wzięła 15 czerwca udział w cyklicznym spotkaniu Comite Agro organizowanym przez Ambsadę Francji w Polsce. Wśród prelegentów wystąpili liczni eksperci z dziedziny ekonomii, bankowości, produkcji rolno-spożywczej oraz dystrybucji, a także przedstawiciele dyplomacji.
Przedstawiciele Zarządu firmy zaprezentowali główne filary realizowanej przez sieć w Polsce strategii Transformacji Żywieniowej w obliczu kryzysu spowodowanego przed pandemię koronawirusa. Carrefour Polska jest jednym z liderów wśród sieci spożywczych na polskim rynku, a jego strategia cieszy się uznaniem wśród klientów i partnerów. Przedstawione podczas spotkań dobre praktyki wynikające ze strategii Carrefour spotkały się z dużym zainteresowaniem publiczności oraz były ciekawym praktycznym uzupełnieniem webinarów. Zdrowie konsumentów, lokalne pochodzenie produktów spożywczych oraz troska o planetę to główne cele realizowane przez Carrefour. Ostatnie miesiące bardzo mocno pokazały ich wzajemną zależność i znaczenie.