Program konkretnych działań, aby jeść lepiej Carrefour kieruje zarówno do klientów, jak i swoich pracowników. Sieć zaprosiła pracowników do różnych inicjatyw edukacyjnych i promocyjnych związanych z transformacją żywieniową. Do każdego ze sklepów Carrefour dotarły specjalne tablice informacyjne dla pracowników, a cyklicznie wysyłane są plakaty edukacyjne oraz podręczne przepisy dla każdego pracownika. Carrefour zaplanował także kilka wyjątkowych działań, w tym „Wyzwanie ACT FOR FOOD” - konkurs dla zespołów sklepów. Mając świadomość, jak istotne jest dobre przygotowanie merytoryczne pracowników oraz wierząc, że najlepsza nauka to ta na własnym przykładzie, pracownicy mieli za zadanie przygotować i udokumentować swoje działania na rzecz lepszego jedzenia. W finale konkursu wzięło udział ponad 30 zespołów, które prezentowały swoje lokalne działania związane z promowaniem zdrowego, świadomego odżywiania oraz aktywnego stylu życia. Najlepsi nagrodzeni zostali imprezami integracyjnymi dla całych zespołów, w wszyscy uczestnicy konkursu wzięli udział w warsztatach i Gali w Centrum Smak Kariery Carrefour w Warszawie.
Sieć zrealizowała również 8 wewnętrznych wydarzeń edukacyjnych dla blisko 2000 pracowników sklepów oraz centrali, podczas których poznawali oni różne rodziny produktów (m.in. BIO, wegańskie, bezglutenowe, bez laktozy, dla diabetyków, marki własnej Carrefour). Odbyły się też mini-warsztaty kulinarne oraz wykłady partnerów handlowych Carrefour. Ponadto, pracownicy mogli skorzystać z bezpłatnych badań i konsultacji z dietetykami.