Polacy wciąż borykają się z rosnącymi kosztami życia. Wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wykazują, że jedną piątą domowego budżetu pochłaniają wydatki na zakup produktów spożywczych, a 27 proc. stanowią wydatki związane z domem. Te dwie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego.
Badanie pokazuje również, że niemal połowa Polaków odwiedza więcej niż jeden sklep, aby skorzystać z najlepszych okazji. 33% badanych deklaruje zakup tylko niezbędnych artykułów, zaś około jedna czwarta podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej.
12 czerwca w sklepach Carrefour rusza nowa kampania promująca markę Simpl. W pierwszym tygodniu 1 kg cukru Simpl będzie kosztował jedynie 3,99 zł (przy zakupie 10 sztuk). W kolejnych tygodniach będą się także pojawiać specjalne obniżki na kolejne artykuły, niezbędne w każdej kuchni czy łazience.
Szeroki wybór aż 200 produktów marki Simpl i Simpl Choice, które są najtańsze w swoich kategoriach, może pomóc klientom, którzy szukają realnych oszczędności podczas zakupów. Simpl Choice to szeroka gama kosmetyków i artykułów z działu z chemią gospodarczą w atrakcyjnych cenach. Produkty tej linii łatwo zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym etykietom.