Zaangażowanie Carrefour w Bieg Trzech Kopców wiąże się z realizacją kampanii „Z miłości do Zdrowia”, która na ma celu promowanie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej wśród Polaków.
11. PZU Biegu Trzech Kopców jest jedynym biegiem górskim w Polsce, którego trasa wiedzie przez centrum dużego miasta. Wydarzenie to z roku na rok staje się coraz bardziej popularne. Rejestracja na tegoroczny bieg została zakończona już po 5 dniach. Na 13-kilometrową trasę pomiędzy trzema krakowskimi kopcami – Krakusa, Kościuszki i Piłsudskiego wyruszyło w tym roku ponad 2 300 uczestników. Bieg ten bardzo popularny jest wśród rodzin.
Carrefour, jako sponsor 11. PZU Biegu Trzech Kopców, przygotował dla biegaczy i kibiców wiele sportowych atrakcji. Na stoisku firmy, zlokalizowanym obok mety biegu na Kopcu Piłsudskiego, każdy mógł ułożyć mega puzzle na czas, wziąć udział w konkursie w dużym kole do biegania, czy spróbować aromatycznej kawy Montmartre. Na stoisku dostępna była także strefa relaksu oraz animacje dla dzieci.
Kraków dla Carrefour to bardzo ważne miasto, które ma duży, nie tylko sportowy potencjał. Sieć posiada w nim 5 hipermarketów, 5 supermarketów i aż 36 sklepów franczyzowych. W tym roku Carrefour wsparł już kilka popularnych wydarzeń sportowych, m.in. został sponsorem głównym Tour de Pologne, którego start również odbył się w Krakowie. Wsparcie regionalnych wydarzeń sportowych nie tylko bardzo dobrze wzmacnia promocję zdrowego stylu życia wśród klientów sklepów Carrefour, ale także pomaga realizować ważne projekty na obszarach, w których firma prowadzi działalność biznesową.