Coraz więcej produktów z SENS-em w sklepach Carrefour Polska

Coraz więcej produktów z SENS-em w sklepach Carrefour Polska

  • 22.01.2018
  • Zrównoważony rozwój

Carrefour Polska rozszerza gamę produktów oznakowanych Uproszczonym Systemem Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W styczniu 2018 roku w sklepach Carrefour pojawiło się blisko 30 nowych artykułów. Sieć rozpoczyna także kolejną fazę komunikacji dotyczącej systemu, która skierowana jest zarówno do klientów, jak i pracowników.

Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS) stanowi innowację w branży spożywczej, a Polska jest pierwszym krajem Grupy Carrefour, w którym go zastosowano. Produkty z oznakowaniem SENS dostępne są we wszystkich sklepach sieci Carrefour w Polsce od jesieni 2017 roku. Specjalne grafiki umieszczane są na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wyłączność. Sieć stale prowadzi prace nad wdrożeniem systemu na coraz większej liczbie produktów. Klienci sklepów Carrefour już w styczniu znaleźli na półkach blisko 30 nowych produktów z oznakowaniem SENS. Ponadto, sieć jest w trakcie pracy nad kolejnymi kilkudziesięcioma artykułami, które powinny być w sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 roku.

Warto wspomnieć, że w najnowszym katalogu „Zdrowie na talerzu” klienci znajdą informacje dotyczące innowacyjnego systemu SENS. Ponadto, w sklepach widoczne będą plakaty edukacyjne i specjalne plansze na ekranach przykasowych, dodatkowo sieć będzie systematycznie informować o nowych produktach z oznaczeniem SENS także na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. W przyszłości, informacje o systemie pojawią się w aplikacji Mój Carrefour, którą pobrano już ponad milion razy.