Franczyza Carrefour

Franczyza Carrefour

To skuteczny sposób na rozwój Twojego biznesu.

Masz sklep lub pomysł na biznes?
Zależy Ci na wsparciu silnego i wiarygodnego partnera?
Myślisz: Franczyza – czy warto?

Zobacz, co możesz zyskać dzięki współpracy z nami

  • Silną i znaną markę

    Silną i znaną markę

  • Sprawdzony i skuteczny koncept handlowy

    Sprawdzony i skuteczny koncept handlowy

  • Stałe wsparcie przez cały okres współpracy

    Stałe wsparcie przez cały okres współpracy

Nasze podejście

"Sklepy osiedlowe i sklepy convenience są najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Carrefour dostrzega te trendy i inwestuje w rozwój tego formatu. Naszym partnerom oferujemy modele współpracy, które skutecznie odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają sprzedaż."

Tareck Ouaibi

Dyrektor Generalny Carrefour Polska

Tareck Ouaibi

Dzięki współpracy z Carrefour zyskujesz dostęp do innowacji!

Nowoczesne rozwiązania, takie jak aplikacja mobilna Mój Carrefour czy usługa click&collect, po przetestowaniu w placówkach własnych Carrefour są wdrażane w sklepach franczyzowych.

Tego typu usługi dodatkowe pozwalają zaistnieć w lokalnej społeczności oraz nawiązać i zacieśnić relacje z klientami.

<p>Ecommerce</p>

Ecommerce

<p>SąSiatki</p>

SąSiatki

<p>Supermarkety</p>

Supermarkety

<p>Scan&amp;Go</p>

Scan&Go

<p>Hipermarkety</p>

Hipermarkety

<p>Aplikacja M&oacute;j Carrefour</p>

Aplikacja Mój Carrefour

<p>Sklepy osiedlowe</p>

Sklepy osiedlowe

„Oferta franczyzowa Carrefour to elastyczne rozwiązania i przyjazny model współpracy. Kierujemy ją tak do osób mających już doświadczenie w handlu, jak i tych, którzy właśnie decydują się na prowadzenie sklepu. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować naszą ofertę franczyzową do potrzeb i możliwości partnera, lokalizacji, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta”.

Krzysztof Łagowski

Dyrektor Sklepów Convenience

Krzysztof Łagowski

Co to jest franczyza?
 

Franczyza to sposób prowadzenia działalności gospodarczej, w ramach której niezależny przedsiębiorca prowadzi swój biznes pod szyldem innej marki, korzystając z jej rozwiązań i rozpoznawalności. Współpraca w ramach franczyzy odbywa się pomiędzy prawnie i finansowo oddzielnymi i niezależnymi przedsiębiorcami: franczyzodawcą (np. Carrefour) i jego indywidualnymi franczyzobiorcami.

Relacje pomiędzy franczyzobiorcą, a franczyzodawcą są regulowane odpowiednimi umowami, które precyzują zasady franczyzy, dając stronom gwarancję rzetelnego przebiegu współpracy i chroniąc ich interesy.

Dla osób, które szukają możliwości prowadzenia własnego biznesu, ale nie dysponują odpowiednim doświadczeniem czy kapitałem lub też chciałyby skorzystać z głównej zalety franczyzy, czyli możliwości skorzystania z gotowego, sprawdzonego konceptu biznesowego, ta forma prowadzenia działalności jest opcją godną uwagi.

Franczyza – czy to się opłaca?

Carrefour pomaga swoim franczyzobiorcom w prowadzeniu firmy, doradza i zapoznaje z najnowszymi innowacjami i technologiami. To wszystko sprawia, że wielu z nich odniosło sukces.

Kontakt

  • Kontakt

    Jesteś zainteresowany franczyzą?
    Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.