W centrach handlowych, w których prowadzimy działania marketingowe, rocznie organizujemy ponad 120 wydarzeń. Są wśród nich zarówno cykliczne eventy, jak i pojedyncze akcje zorganizowane z myślą o klientach z każdej grupy docelowej.
Oprócz bogatej oferty handlowej klienci coraz częściej poszukują w centrach handlowych również rozrywki oraz sposobów spędzenia czasu wolnego. Zgodnie z tym trendem największe obiekty zarządzane przez Carrefour Polska przeznaczają swoje powierzchnie na różnorodne aktywności, zapewniając klientom zarówno stałe formy rozrywki – kino, fitness, place zabaw, zielony taras - jak i czasowe doświadczenia – zloty food trucków, animacje dla dzieci, warsztaty taneczne, akcje prozdrowotne czy plenerowe seanse filmowe.
Komunikację z klientami prowadzimy również za pośrednictwem mediów społecznościowych – Facebooka oraz Instagrama.
Dodatkowym kanałem komunikacji jest magazyn Galerii Morena, który pełni w gdańskim obiekcie funkcję informacyjną, prosprzedażową i wizerunkowa. Do dyspozycji klientów Galerii Morena udostępniona została również aplikacja mobilna z ciekawymi i praktycznymi funkcjami, które sprawiają, że zakupy są przyjemniejsze. Użytkownikom zapewnia ona także dodatkowe korzyści - specjalne promocje lub rabaty.