Carrefour Polska - kluczowe informacje

Carrefour Polska
- kluczowe informacje

Priorytety Carrefour

Jesteśmy omnikanałową siecią spożywczą. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować swoim klientom szeroki wybór produktów i możliwości dokonywania zakupów, a także najwyższą jakość obsługi. W tym celu budujemy i rozwijamy sklepy w różnych formatach oraz dbamy o klientów preferujących zarówno sklepy tradycyjne, jak i tych zorientowanych na zakupy w Internecie.

Realizując naszą strategię w Polsce, niezmiennie koncentrujemy się na pięciu kluczowych obszarach:

Jakość

Jakość

Jakość

Carrefour Polska dba o jakość i bezpieczeństwo towarów sprzedawanych w swoich sklepach oraz tych produkowanych pod marką własną. Specjaliści ds. jakości Carrefour monitorują ich wszystkie parametry jakościowe na każdym etapie produkcji i dystrybucji.

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny to DNA marki Carrefour, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby klienci znaleźli w sklepach Carrefour bogaty wybór różnorodnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Zdrowie

Zdrowie

Zdrowie

Carrefour Polska dba o ofertę produktów o prozdrowotnych właściwościach i edukację klientów w zakresie zdrowego odżywiania oraz wspiera największe biegowe wydarzenia w Polsce. Firma jest także Partnerem Głównym Tour de Pologne.

Bliskość

Bliskość

Bliskość

To nie tylko liczba sklepów Carrefour w Polsce oraz ich bliskość geograficzna, ale przede wszystkim jakość obsługi klienta, czyli bliskość w relacjach naszych pracowników z klientami. Doskonałym źródłem wiedzy o bliskości i tradycji wspólnego jedzenia jest nasza pierwsza książka kucharska „Z miłości do smaku”.

Wybór

Wybór

Wybór

Przez cały rok Carrefour oferuje najbardziej szeroką i różnorodną ofertę produktów na rynku, w tym między innymi produktów premium, ekologicznych, polskich i lokalnych.

Carrefour w liczbach

Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. Sieć Carrefour Polska tworzy:

  • 89 hipermarketów

    89 hipermarketów

  • Ponad 150 supermarketów

    Ponad 150 supermarketów

  • Prawie 600 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

    Prawie 600 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

  • 45 centrów i pasaży handlowych

    45 centrów i pasaży handlowych

  • 43 stacje paliw

    43 stacje paliw

  • 5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

    5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

  • Marketplace na Carrefour.pl

    Marketplace na Carrefour.pl

  • Internetowy sklep spożywczy zakupycodzienne.carrefour.pl

    Internetowy sklep spożywczy zakupycodzienne.carrefour.pl

Komitet wykonawczy

  • Guillaume de Colonges

    Guillaume
    de Colonges

    Dyrektor Wykonawczy
    Europa Północna i Wschodnia

  • Robert  Noceń

    Robert
    Noceń

    Wiceprezes Zarządu i Sekretarz Generalny

  • Jadwiga Zientara

    Jadwiga
    Zientara

    Dyrektor Finansowy

  • Tareck  Ouaibi

    Tareck
    Ouaibi

    Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Operacji

  • Marek  Lipka

    Marek
    Lipka

    Dyrektor Handlowy

  • Michał  Sacha

    Michał
    Sacha

    Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce
    i Usług Finansowych

  • Justyna Orzeł

    Justyna
    Orzeł

    Dyrektor Zasobów Ludzkich

  • Christophe Rabatel

    Christophe
    Rabatel

    Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny

Guillaume de Colonges

Guillaume
de Colonges

Dyrektor Wykonawczy
Europa Północna i Wschodnia

Prezes Carrefour Polska od 2014 do 2018 roku. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Carrefour Turcja (2011) oraz Carrefour Malezja i Singapur (2009). Karierę zawodową rozpoczął we Francji w 1992 r. jako manager działu w Carrefour Anglet. Następnie zdobywał doświadczenie jako dyrektor handlowy oraz logistyki, a od 2000 do 2008 roku pełnił funkcję dyrektora operacyjnego supermarketów i hipermarketów w Turcji i na Tajwanie. Studiował ekonomię, ukończył również Advanced Management Program w Harvard Business School w USA. Ma 48 lat, jest żonaty i ma 3 dzieci.

Robert  Noceń

Robert
Noceń

Wiceprezes Zarządu i Sekretarz Generalny

Związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał jako Senior Marketing Manager, a następnie pełnił funkcje Dyrektora Hipermarketu, Dyrektora Regionalnego, Dyrektora Marketingu oraz Dyrektora ds. Eksploatacji Hipermarketów. Od 2016 roku jako Sekretarz Generalny Carrefour Polska nadzoruje część administracyjną i serwisową spółki oraz reprezentuje firmę w relacjach zewnętrznych.

Jadwiga Zientara

Jadwiga
Zientara

Dyrektor Finansowy

Jest związana z Carrefour Polska od 2004 roku. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Tareck  Ouaibi

Tareck
Ouaibi

Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Operacji

Karierę w Carrefour rozpoczął w 1987 r. we Francji.

W latach 1999-2011 pracował w Carrefour Polska m.in. jako dyrektor IT, członek zarządu odpowiedzialny za obszar HR, a następnie jako dyrektor operacyjny super i hipermarketów. Uczestniczył w procesie przejęcia firmy Ahold oraz rebrandingu marek Champion i Globi, a także tworzenia sieci franczyzowej Carrefour.

W kolejnych latach zarządzał formatami hiper i supermarketów oraz convenience i cash & carry w Grecji i Francji, a o ostatnio zajmował stanowisko COO w Carrefour Rumunia.

Posiada dyplom Faculte des sciences de Paris oraz Instytutu INSEAD Fontainebleau. Zna biegle francuski i angielski oraz komunikuje się po polsku.

Marek  Lipka

Marek
Lipka

Dyrektor Handlowy

Posiada niemal 20 lat doświadczenia w branży retail. W Carrefour Polska pracuje od 2001 roku. Początkowo związany z formatem supermarketów, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Supermarketów. Pracował również na stanowisku Dyrektora Regionalnego ds. Multiformatu, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu hipermarketami i supermarketami Carrefour. Odpowiadał również za rozwój formatu convenience oraz oferty franczyzowej Carrefour.

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Michał  Sacha

Michał
Sacha

Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce
i Usług Finansowych

Dyrektor marketingu z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w wiodących firmach z branży kosmetycznej i spożywczej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA Politechniki Warszawskiej. Nominowany na stanowisko w styczniu 2019 roku, w Carrefour odpowiada m.in. za kompleksową strategię marketingową online i offline, a także rozwój obszarów digital, e-commerce, IT oraz usług finansowych.

Justyna Orzeł

Justyna
Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

W Grupie Carrefour od niemal 20 lat łączy pasję do produktów z pasją do ludzi. Rozpoczynała karierę od stażu we Francji, a następnie kontynuowała ją na stanowiskach operacyjnych w Carrefour w Polsce. Od 13 lat związana jest z obszarem HR. Stworzyła program i centrum szkoleniowe Smak Kariery, bo wierzy, że profesjonalizm i dobre samopoczucie budują dobre relacje z klientami.

Christophe Rabatel

Christophe
Rabatel

Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny

Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Carrefour Polska od 2018 r.

Christophe Rabatel to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach finansów i handlu. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w Deloitte, pracując w oddziałach w Paryżu i Montrealu.

Z Grupą Carrefour związany jest od 14 lat. Dołączył do Grupy Carrefour jako dyrektor kontrolingu na Europę. W latach 2006 – 2009 zajmował stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego oraz członka Zarządu Carrefour w Turcji. Następnie odpowiadał za finanse, ekspansję i organizację supermarketów Carrefour Market we Francji.

W kolejnych latach zdobywał doświadczenie operacyjne w segmencie sklepów convenience we Francji jako dyrektor regionalny. Od marca 2015 do chwili obecnej pełnił funkcję dyrektora wykonawczego sklepów convenience i Cash and Carry.

Christophe Rabatel posiada dyplom Institut Commercial w Nancy oraz tytuł MBA zdobyty na Uniwersytecie Indiana w Pensylwanii w 1994 roku.

Historia

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Od tamtego momentu sieć rozrosła się do prawie 900 sklepów w pięciu formatach. W 2017 roku sieć obchodzi swoje 20-lecie w Polsce.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która powstała w 1959 roku w Annecy we Francji. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 1973 roku wchodząc na kolejne rynki. Carrefour jest obecny w takich krajach jak Hiszpania, Włochy, Belgia, Rumunia, Brazylia, Argentyna, Chiny czy Tajwan.