Jesteśmy omnikanałową siecią spożywczą. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować swoim klientom szeroki wybór produktów i możliwości dokonywania zakupów, a także najwyższą jakość obsługi. W tym celu budujemy i rozwijamy sklepy w różnych formatach oraz dbamy o klientów preferujących zarówno sklepy tradycyjne, jak i tych zorientowanych na zakupy w Internecie.
Carrefour posiada w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. Sieć Carrefour Polska tworzy:
Dyrektor Generalny Carrefour Polska
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy, Nieruchomości i Ekspansji
Wiceprezeska Zarządu, Sekretarz Generalna i Dyrektorka Zasobów Ludzkich
Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain
Dyrektor Marketingu, Digital, E-commerce i IT
Dyrektor Generalny Carrefour Polska
Karierę w Carrefour rozpoczął w 1987 r. we Francji.
W latach 1999-2011 pracował w Carrefour Polska m.in. jako dyrektor IT, członek zarządu odpowiedzialny za obszar HR, a następnie jako dyrektor operacyjny super i hipermarketów. Uczestniczył w procesie przejęcia firmy Ahold oraz rebrandingu marek Champion i Globi, a także tworzenia sieci franczyzowej Carrefour.
W kolejnych latach zarządzał formatami hiper i supermarketów oraz convenience i cash & carry w Grecji i Francji, a o ostatnio zajmował stanowisko COO w Carrefour Rumunia.
Posiada dyplom Faculte des sciences de Paris oraz Instytutu INSEAD Fontainebleau. Zna biegle francuski i angielski oraz komunikuje się po polsku.
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy, Nieruchomości i Ekspansji
Jean-François Dohogne jest dyrektorem zarządzającym z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach finansowych w różnorodnych sektorach. W ciągu ostatnich 8 lat pełnił m.in. funkcję dyrektora finansowego różnych jednostek biznesowych w bpost (Belgijskiej Grupie Pocztowej), a także odpowiadał za fuzje i przejęcia, wyceny oraz analizę kosztową. Przed dołączeniem do bpost pracował jako konsultant w McKinsey & Company oraz w bankowości. Do Carrefour Polska dołączył w listopadzie 2019 r. jako zastępca dyrektora finansowego.
Wiceprezeska Zarządu, Sekretarz Generalna i Dyrektorka Zasobów Ludzkich
Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach, jako dyrektorka zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i realizowała strategię HR Carrefour Polska.
W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz certyfikowany coach Erickson Professional Coach.
Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain
Posiada niemal 20 lat doświadczenia w branży retail. W Carrefour Polska pracuje od 2001 roku. Początkowo związany z formatem supermarketów, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Supermarketów. Pracował również na stanowisku Dyrektora Regionalnego ds. Multiformatu, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu hipermarketami i supermarketami Carrefour. Odpowiadał również za rozwój formatu convenience oraz oferty franczyzowej Carrefour.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Dyrektor Marketingu, Digital, E-commerce i IT
Robert Stupak posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.
Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Od tamtego momentu sieć rozrosła się do ponad 900 sklepów w 6 formatach.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która powstała w 1959 roku w Annecy we Francji. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 1973 roku wchodząc na kolejne rynki. Carrefour jest obecny w takich krajach jak Hiszpania, Włochy, Belgia, Rumunia, Brazylia, Argentyna, Chiny czy Tajwan.