Carrefour Polska<br/> - kluczowe informacje

Carrefour Polska
- kluczowe informacje

Priorytety Carrefour

Jesteśmy omnikanałową siecią spożywczą. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować swoim klientom szeroki wybór produktów i możliwości dokonywania zakupów, a także najwyższą jakość obsługi. W tym celu budujemy i rozwijamy sklepy w różnych formatach oraz dbamy o klientów preferujących zarówno sklepy tradycyjne, jak i tych zorientowanych na zakupy w Internecie.

Realizując naszą strategię w Polsce, niezmiennie koncentrujemy się na pięciu kluczowych obszarach:

Jakość

Jakość

Jakość

Carrefour Polska dba o jakość i bezpieczeństwo towarów sprzedawanych w swoich sklepach oraz tych produkowanych pod marką własną. Specjaliści ds. jakości Carrefour monitorują ich wszystkie parametry jakościowe na każdym etapie produkcji i dystrybucji.

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny to DNA marki Carrefour, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby klienci znaleźli w sklepach Carrefour bogaty wybór różnorodnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Zdrowie

Zdrowie

Zdrowie

Carrefour Polska dba o ofertę produktów o prozdrowotnych właściwościach i edukację klientów w zakresie zdrowego odżywiania oraz wspiera największe biegowe wydarzenia w Polsce. Firma jest także Partnerem Głównym Tour de Pologne.

Bliskość

Bliskość

Bliskość

To nie tylko liczba sklepów Carrefour w Polsce oraz ich bliskość geograficzna, ale przede wszystkim jakość obsługi klienta, czyli bliskość w relacjach naszych pracowników z klientami. Doskonałym źródłem wiedzy o bliskości i tradycji wspólnego jedzenia jest nasza pierwsza książka kucharska „Z miłości do smaku”.

Wybór

Wybór

Wybór

Przez cały rok Carrefour oferuje najbardziej szeroką i różnorodną ofertę produktów na rynku, w tym między innymi produktów premium, ekologicznych, polskich i lokalnych.

Carrefour w liczbach

Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. Sieć Carrefour Polska tworzy:

  • 89 hipermarket&oacute;w

    89 hipermarketów

  • Ponad 150 supermarket&oacute;w

    Ponad 150 supermarketów

  • Ponad 650 sklep&oacute;w osiedlowych i specjalistycznych

    Ponad 650 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

  • 45&nbsp;centr&oacute;w i pasaży handlowych

    45 centrów i pasaży handlowych

  • 43 stacje paliw

    43 stacje paliw

  • 5 magazyn&oacute;w centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

    5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

  • Marketplace na Carrefour.pl

    Marketplace na Carrefour.pl

  • Internetowy sklep spożywczy zakupycodzienne.carrefour.pl

    Internetowy sklep spożywczy zakupycodzienne.carrefour.pl

Komitet wykonawczy

  • Guillaume de Colonges

    Guillaume
    de Colonges

    Dyrektor Wykonawczy
    Europa Północna i Wschodnia

  • Ronan  Martin

    Ronan
    Martin

    Dyrektor Operacji

  • Jadwiga Zientara

    Jadwiga
    Zientara

    Dyrektor Finansowy

  • Robert  Noceń

    Robert
    Noceń

    Sekretarz Generalny

  • Philippe  Chauvel

    Philippe
    Chauvel

    Dyrektor Handlowy

  • Marcin  Olech

    Marcin
    Olech

    Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych

  • Justyna Orzeł

    Justyna
    Orzeł

    Dyrektor Zasobów Ludzkich

Guillaume de Colonges

Guillaume
de Colonges

Dyrektor Wykonawczy
Europa Północna i Wschodnia

Prezes i Dyrektor Generalny Carrefour Polska od 2014 r. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Carrefour Turcja (2011) oraz Carrefour Malezja i Singapur (2009). Karierę zawodową rozpoczął we Francji w 1992 r. jako manager działu w Carrefour Anglet. Następnie zdobywał doświadczenie jako dyrektor handlowy oraz logistyki, a od 2000 do 2008 roku pełnił funkcję dyrektora operacyjnego supermarketów i hipermarketów w Turcji i na Tajwanie. Studiował ekonomię, ukończył również Advanced Management Program w Harvard Business School w USA. Ma 48 lat, jest żonaty i ma 3 dzieci.

Ronan  Martin

Ronan
Martin

Dyrektor Operacji

Z branżą retail związany jest od ponad 19 lat. Swoją karierę rozpoczął w 1998 na stanowisku kontrolera finansowego w grupie Carrefour. W latach 2003-2005 pełnił funkcję kontrolera grupy ds. supermarketów, a następnie – do roku 2008 – dyrektora ds. kontrolingu na rynku europejskim Carrefour. Od roku 2008 jest członkiem zarządu Carrefour w Polsce.

Jadwiga Zientara

Jadwiga
Zientara

Dyrektor Finansowy

Jest związana z Carrefour Polska od 2004 roku. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Robert  Noceń

Robert
Noceń

Sekretarz Generalny

Związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał jako Senior Marketing Manager, a następnie pełnił funkcje Dyrektora Hipermarketu, Dyrektora Regionalnego, Dyrektora Marketingu oraz Dyrektora ds. Eksploatacji Hipermarketów. Od 2016 roku jako Sekretarz Generalny Carrefour Polska nadzoruje część administracyjną i serwisową spółki oraz reprezentuje firmę w relacjach zewnętrznych.

Philippe  Chauvel

Philippe
Chauvel

Dyrektor Handlowy

Rozpoczął pracę w Grupie Carrefour w 1984 roku. Doświadczenie w segmencie super- i hipermarketów zdobywał na wielu rynkach, między innymi we Francji, Hiszpanii, Argentynie i Brazylii, zarówno w dziale handlowym, jak i operacyjnym. W Carrefour Polska pracuje od 2009 roku, gdzie zajmował stanowiska operacyjne w segmencie hipermarketów i supermarketów. Od 2017 roku odpowiada za supermarkety w Carrefour Polska. Z wykształcenia jest ekonomistą.

Marcin  Olech

Marcin
Olech

Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych

Od 2015 roku jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska. Odpowiada za kompleksową strategię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizację kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Justyna Orzeł

Justyna
Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

W Grupie Carrefour od niemal 20 lat łączy pasję do produktów z pasją do ludzi. Rozpoczynała karierę od stażu we Francji, a następnie kontynuowała ją na stanowiskach operacyjnych w Carrefour w Polsce. Od 13 lat związana jest z obszarem HR. Stworzyła program i centrum szkoleniowe Smak Kariery, bo wierzy, że profesjonalizm i dobre samopoczucie budują dobre relacje z klientami.

Historia

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Od tamtego momentu sieć rozrosła się do prawie 900 sklepów w pięciu formatach. W 2017 roku sieć obchodzi swoje 20-lecie w Polsce.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która powstała w 1959 roku w Annecy we Francji. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 1973 roku wchodząc na kolejne rynki. Carrefour jest obecny w takich krajach jak Hiszpania, Włochy, Belgia, Rumunia, Brazylia, Argentyna, Chiny czy Tajwan.