Carrefour Polska - kluczowe informacje

Carrefour Polska
- kluczowe informacje

Priorytety Carrefour

Jesteśmy omnikanałową siecią spożywczą. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować swoim klientom szeroki wybór produktów i możliwości dokonywania zakupów, a także najwyższą jakość obsługi. W tym celu budujemy i rozwijamy sklepy w różnych formatach oraz dbamy o klientów preferujących zarówno sklepy tradycyjne, jak i tych zorientowanych na zakupy w Internecie.

Realizując naszą strategię w Polsce, niezmiennie koncentrujemy się na pięciu kluczowych obszarach:

Jakość

Jakość

Jakość

Carrefour Polska dba o jakość i bezpieczeństwo towarów sprzedawanych w swoich sklepach oraz tych produkowanych pod marką własną. Specjaliści ds. jakości Carrefour monitorują ich wszystkie parametry jakościowe na każdym etapie produkcji i dystrybucji.

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny

Niskie ceny to DNA marki Carrefour, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby klienci znaleźli w sklepach Carrefour bogaty wybór różnorodnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Zdrowie

Zdrowie

Zdrowie

Carrefour Polska dba o ofertę produktów o prozdrowotnych właściwościach i edukację klientów w zakresie zdrowego odżywiania oraz wspiera największe biegowe wydarzenia w Polsce. Firma jest także Partnerem Głównym Tour de Pologne.

Bliskość

Bliskość

Bliskość

To nie tylko liczba sklepów Carrefour w Polsce oraz ich bliskość geograficzna, ale przede wszystkim jakość obsługi klienta, czyli bliskość w relacjach naszych pracowników z klientami. Doskonałym źródłem wiedzy o bliskości i tradycji wspólnego jedzenia jest nasza pierwsza książka kucharska „Z miłości do smaku”.

Wybór

Wybór

Wybór

Przez cały rok Carrefour oferuje najbardziej szeroką i różnorodną ofertę produktów na rynku, w tym między innymi produktów premium, ekologicznych, polskich i lokalnych.

Carrefour w liczbach

Carrefour posiada w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. Sieć Carrefour Polska tworzy:

  • 91 hipermarketów

    91 hipermarketów

  • Ponad 160 supermarketów

    Ponad 160 supermarketów

  • 9 sklepów hurtowo-dyskontowych

    9 sklepów hurtowo-dyskontowych

  • Ponad 680 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

    Ponad 680 sklepów osiedlowych i specjalistycznych

  • 45 centrów i pasaży handlowych

    45 centrów i pasaży handlowych

  • 43 stacje paliw

    43 stacje paliw

  • 5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

    5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce

  • Internetowy sklep spożywczy carrefour.pl

    Internetowy sklep spożywczy carrefour.pl

Komitet wykonawczy

  • Tareck  Ouaibi

    Tareck
    Ouaibi

    Dyrektor Generalny Carrefour Polska

  • Jean-François Dohogne

    Jean-François Dohogne

    Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy, Nieruchomości i Ekspansji

  • Justyna Orzeł

    Justyna
    Orzeł

    Wiceprezes Zarządu, Sekretarz Generalny i Dyrektor Zasobów Ludzkich

  • Marek  Lipka

    Marek
    Lipka

    Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain

  • Michał  Sacha

    Michał
    Sacha

    Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych

Tareck  Ouaibi

Tareck
Ouaibi

Dyrektor Generalny Carrefour Polska

Karierę w Carrefour rozpoczął w 1987 r. we Francji.

W latach 1999-2011 pracował w Carrefour Polska m.in. jako dyrektor IT, członek zarządu odpowiedzialny za obszar HR, a następnie jako dyrektor operacyjny super i hipermarketów. Uczestniczył w procesie przejęcia firmy Ahold oraz rebrandingu marek Champion i Globi, a także tworzenia sieci franczyzowej Carrefour.

W kolejnych latach zarządzał formatami hiper i supermarketów oraz convenience i cash & carry w Grecji i Francji, a o ostatnio zajmował stanowisko COO w Carrefour Rumunia.

Posiada dyplom Faculte des sciences de Paris oraz Instytutu INSEAD Fontainebleau. Zna biegle francuski i angielski oraz komunikuje się po polsku.

Jean-François Dohogne

Jean-François Dohogne

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy, Nieruchomości i Ekspansji

Jean-François Dohogne jest dyrektorem zarządzającym z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach finansowych w różnorodnych sektorach. W ciągu ostatnich 8 lat pełnił m.in. funkcję dyrektora finansowego różnych jednostek biznesowych w bpost (Belgijskiej Grupie Pocztowej), a także odpowiadał za fuzje i przejęcia, wyceny oraz analizę kosztową. Przed dołączeniem do bpost pracował jako konsultant w McKinsey & Company oraz w bankowości. Do Carrefour Polska dołączył w listopadzie 2019 r. jako zastępca dyrektora finansowego.

Justyna Orzeł

Justyna
Orzeł

Wiceprezes Zarządu, Sekretarz Generalny i Dyrektor Zasobów Ludzkich

Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach, jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i realizowała strategię HR Carrefour Polska.

W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz certyfikowany coach Erickson Professional Coach.

Marek  Lipka

Marek
Lipka

Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain

Posiada niemal 20 lat doświadczenia w branży retail. W Carrefour Polska pracuje od 2001 roku. Początkowo związany z formatem supermarketów, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Supermarketów. Pracował również na stanowisku Dyrektora Regionalnego ds. Multiformatu, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu hipermarketami i supermarketami Carrefour. Odpowiadał również za rozwój formatu convenience oraz oferty franczyzowej Carrefour.

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Michał  Sacha

Michał
Sacha

Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych

Dyrektor marketingu z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w wiodących firmach z branży kosmetycznej i spożywczej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA Politechniki Warszawskiej. Nominowany na stanowisko w styczniu 2019 roku, w Carrefour odpowiada m.in. za kompleksową strategię marketingową online i offline, a także rozwój obszarów digital, e-commerce, IT oraz usług finansowych.

Historia

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Od tamtego momentu sieć rozrosła się do ponad 900 sklepów w 6 formatach. 

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która powstała w 1959 roku w Annecy we Francji. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 1973 roku wchodząc na kolejne rynki. Carrefour jest obecny w takich krajach jak Hiszpania, Włochy, Belgia, Rumunia, Brazylia, Argentyna, Chiny czy Tajwan.