Z miłości do Zdrowia

Z miłości do Zdrowia

Zainicjowana w 2014 roku przez Carrefour kampania, której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcenie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia. W ramach kampanii realizowane są takie inicjatywy, jak: „ABC Zdrowego Żywienia”, „System SENS” czy „Zdrowa Półka”. Firma sponsoruje też ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe.

ABC Zdrowego Żywienia

ABC Zdrowego Żywienia

ABC Zdrowego Żywienia

Realizowany od 2015 roku przez Carrefour program edukacyjny, którego celem jest podniesienie świadomości żywieniowej w Polsce. Dzięki realizacji tego programu uczestnicy warsztatów zdobyli wiedzę na temat zasad zdrowego odżywiania, przygotowywania zbilansowanych posiłków oraz właściwego czytania etykiet sklepowych.

Inicjatywa jest elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia”, a nad jej przygotowaniem czuwał Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Pierwsza edycja w ramach której przeprowadzono 240 warsztatów, skierowana była do dzieci i osób starszych.
Jej rezultaty potwierdziły potrzebę kontynuacji działań edukacyjnych. W drugiej edycji programu, przeprowadzonej w 2016 roku pod nazwą „ABC Żywienia Dzieci”, wzięło udział ponad 1000 uczestników – w tym co najmniej 35% wywodzących się ze środowisk o trudnej sytuacji materialnej. W październiku 2017 roku zostanie zainaugurowana trzecia edycja programu.

Dowiedz się więcej o inicjatywie
System SENS

System SENS

System SENS

SENS, czyli Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą
(z fr. Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) to innowacyjny sposób przekazywania klientom wiadomości żywieniowych w oparciu o dane dotyczące wartości odżywczej i energetycznej.
SENS stworzono, aby ułatwić konsumentom wybór produktów, dopasowanych do zdrowej i zbilansowanej diety. Przejrzysta i czytelna grafika SENS, umieszczona z przodu opakowania, pomaga konsumentom w zrozumieniu złożonych informacji żywieniowych. Oznakowane nimi będą artykuły spożywcze marek własnych Carrefour oraz Jakość z Natury.

Dowiedz się więcej o systemie SENS

Produkty "Z miłości do Zdrowia"

Jakość i bezpieczeństwo

Jakość i bezpieczeństwo

Jakość i bezpieczeństwo

W sklepach Carrefour jakość ma najwyższy priorytet. Dotyczy to zarówno produktów marki własnej, jak i wyrobów powstających bezpośrednio w sklepach. Zanim znajdą się one na sklepowej półce, przechodzą szereg testów konsumenckich i jakościowych, aby jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania naszych klientów. Stosujemy dobre praktyki higieniczne i produkcyjne, stale udoskonalamy receptury i szkolimy pracowników. Sprawdzamy żywność w akredytowanych laboratoriach i współpracujemy z niezależnymi ekspertami, badając blisko 4000 produktów rocznie!

Jakość z Natury Carrefour

Jakość z Natury Carrefour

Jakość z Natury Carrefour

to produkty pochodzące z ekologicznie czystych terenów i wytworzone z poszanowniem  środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

Materiały do pobrania

Nazwa Typ Rozmiar
Broszura Z Miłości do Zdrowia pdf 2849 KB Pobierz