Obiekt został wyróżniony w konkursie w kategorii „Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja Centrum Handlowego Roku” za zeszłoroczną inwestycję, w wyniku której galeria zyskała ponad 13 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, a także rozbudowaną ofertę handlowo-rozrywkową. Do dyspozycji klientów oddane zostały między innymi przestronna strefa restauracyjna, klub fitness, nowoczesne kino 3D, a także - unikatowy na rynku nieruchomości komercyjnych - zewnętrzny taras z funkcją wypoczynkową.
Pracom towarzyszył proces rekomercjalizacji, w wyniku którego w ofercie obiektu pojawiło się wiele nowych, nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour, marek, np. KappAhl, Tatuum, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań. Laureatów oraz ich dokonania poznaliśmy podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards, która odbyła się 12 października w Warszawie. Do tegorocznej, 8. już edycji konkursu PRCH Retail Awards wpłynęło aż 108 aplikacji, w tym 85 od centrów handlowych, które rywalizowały w 10 kategoriach.