O nas

O nas

Carrefour to jeden z liderów branży detalicznej na świecie, który posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach, zatrudniający ponad 384 000 osób. Jesteśmy multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, której wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Carrefour w Polsce

Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku.
Obecnie pod szyldem sieci działa na polskim rynku już blisko 900 sklepów w 5 formatach.
Są to: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy.
Jesteśmy również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach oraz stacji paliw.

  • 900 sklepów

    900 sklepów

  • 5 formatów

    5 formatów

  • 5 mln klientów
  tygodniowo

    5 mln klientów
      tygodniowo

  • 16 tys. pracowników

    16 tys. pracowników

  • 2 tys. dostawców

    2 tys. dostawców

Omnikanałowa sieć handlowa

Carrefour zmienia sposób myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta. Wraz ze zmieniającą się technologią i potrzebami konsumentów nasza sieć opracowała i wdraża nowatorską strategię omnikanałową, łącząc ofertę sklepów stacjonarnych z usługami i rozwiązaniami z zakresu handlu internetowego oraz mobilnego.

<p>Hipermarkety</p>

Hipermarkety

<p>Supermarkety</p>

Supermarkety

<p>Sklepy osiedlowe</p>

Sklepy osiedlowe

<p>Ecommerce</p>

Ecommerce

<p>Aplikacja M&oacute;j Carrefour</p>

Aplikacja Mój Carrefour

<p>SąSiatki</p>

SąSiatki

<p>Scan&amp;Go</p>

Scan&Go

"Naszym priorytetem jest rozwój nowoczesnych usług w oparciu o strategię odpowiedzialnego biznesu. Dlatego właśnie Carrefour rozwija działalność w ramach e-commerce, co pozwala na dalszą dynamizację oferty sieci. Podejście omnikanałowe pozwoli nam zapewnić klientom jeszcze przyjemniejsze doświadczenia zakupowe, a co za tym idzie, zwiększyć sprzedaż. W naszej codziennej pracy stawiamy na wysoką jakość, różnorodność wyboru produktów i wyjątkowo atrakcyjne ceny. Wiemy także, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia. Bliskość to równie istotny element codzienności. Dlatego w centrum uwagi stawiamy naszych klientów, dostawców i pracowników. Carrefour wciąż rozbudowuje sieć swoich sklepów, by zawsze być blisko."

Guillaume de Colonges

Dyrektor Wykonawczy Europa Północna i Wschodnia

Guillaume de Colonges

Raport roczny 2017

Zachęcamy do zapoznania się z raportem rocznym Carrefour za 2017 rok. Publikacja przybliży Państwu działalność sieci, w tym: otwarcia nowych sklepów, innowacyjne rozwiązania omnikanałowe, nowe produkty i usługi, a także działalność Carrefour na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Nagrody

Nagrody i wyróżnienia

Produkty i usługi

Carrefour Polska koncentruje swoją strategię na zaoferowaniu klientom szerokiej i różnorodnej gamy produktów w każdym z obsługiwanych formatów sklepów. Realizacja tej strategii opiera się na wprowadzaniu nowych produktów oraz usług, pozycjonowaniu marki własnej oraz poszerzeniu oferty segmentu premium i prozdrowotnych. Naszą ambicją jest wspieranie Polaków w zdrowym stylu życia, stąd w naszej ofercie mamy szeroki asortyment produktów polskich, prozdrowotnych oraz pochodzenia lokalnego.

Carrefour na świecie

Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Firma została założona w 1959 roku, a pierwszy sklep sieci powstał w Annecy we Francji. Obecnie Carrefour to multilokalna, multiformatowa i omnikanałowa grupa handlowa działająca na trzech głównych rynkach - w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

  • 12 tys.&nbsp;sklep&oacute;w
i e-sklep&oacute;w

    12 tys. sklepów
    i e-sklepów

  • 30&nbsp;kraj&oacute;w

    30 krajów

  • 13 mln&nbsp;klient&oacute;w każdego dnia

    13 mln klientów każdego dnia

  • 384 tys. pracownik&oacute;w

    384 tys. pracowników

  • 21 tys. dostawc&oacute;w

    21 tys. dostawców