Kliknij i zobacz, co mamy więcej do zaoferowania
Tu każdy dzień jest inny i dużo się dzieje… Jedno jest pewne – w supermarketach jesteśmy najbliżej naszych klientów, bo są blisko. Pracując w supermarkecie, wykonujesz różnorodne zadania – obsługa klientów, ekspozycja towaru, zamówienia i zadania administracyjne. Poznajesz pracę w handlu w pełnym wymiarze. Działasz jak przedsiębiorca i co najważniejsze – Twoi klienci są często Twoimi sąsiadami.
Nasze hipermarkety działają podobnie jak małe miasta. Mają alejki i działy przypominające osobne sklepy. Są tutaj też piekarnie, cukiernie, czy stoiska z owocami i warzywami. Magazyny i zaplecze administracyjne to miejsca, których nie widać na pierwszy rzut oka, ale są niezbędnymi elementami sprawnie działającego sklepu. W każdym dziale pracują specjaliści w swojej dziedzinie. Także nasi „zawodowcy” – rzeźnicy, piekarze, cukiernicy. Pracownicy działów kas i obsługi klienta.
W tym dziale każdy znajdzie coś dla siebie. Pracują z nami specjaliści ds. marketingu, komunikacji, czy administracji. Osoby, które od pracy za biurkiem preferują działanie w terenie również znajdą tutaj swoje miejsce. Regionalni eksperci negocjują umowy franczyzowe, otwierają nowe sklepy lub opiekują się istniejącymi już placówkami. A jeżeli ktoś woli prowadzić własny biznes - może zostać naszym franczyzobiorcą.
e-Commerce to miejsce spotkań specjalistów z różnych obszarów: marketingu, informatyki, sprzedaży, czy handlu. Razem wypracowują innowacyjne rozwiązania, które rewolucjonizują sposób robienia codziennych zakupów. Tutaj liczy się otwartość, wymiana myśli i doświadczeń, współpraca z innymi działami. Dzięki specjalistom z e-Commerce możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy liderem innowacyjności na rynku sprzedaży detalicznej w Polsce.
Sercem naszej działalności jest Operacja, czyli sprzedaż w wielu kanałach. Dlatego niezależnie od miejsca pracy, każdy z nas ma duszę handlowca. W biurach Carrefour pracują specjaliści i menedżerowie w wielu obszarach: Handlowy, IT, Finanse i Księgowość, Marketing i Komunikacja, HR, Nieruchomości, czy Jakość i CSR. Na co dzień wspierają i rozwijają naszą działalność operacyjną. To tutaj powstają koncepty nowych produktów, nasze rozwiązania digital, czy kampanie reklamowe.
Karty kredytowe, czy rozłożenie zakupów na raty to codzienne tematy pracowników Punktów Usług Finansowych. Pomagają klientom dobrać najkorzystniejszą dla nich promocję. Zawsze uczynni i pomocni, gotowi wyjaśnić każdy aspekt oferty produktów finansowych. Dobrze zgrana ekipa w biurze wspiera pracowników w sklepach, koordynuje kolejne akcje marketingowe i myśli jak jeszcze uatrakcyjnić naszym klientom kolejne zakupy.
„Logistyka nie jest wszystkim, ale wszystko bez logistyki jest niczym” – tu wszystko musi działać jak dobrze naoliwiona maszyna. Czuwają nad tym eksperci od zaopatrzenia, relacji z dostawcami, transportu, importu, eksportu , czy organizacji pracy w magazynie. Jedni koordynują działania „z biura”, inni nadzorują poprawność procesów logistycznych w terenie. Efekt – to dostawy na czas pełne półki w naszych sklepach.
Eksperci w terenie dbają o aktualnych najemców naszych galerii, ale też poszukują nowych, odpowiadających potrzebom klientów. Nadzorują należności finansowe, koordynują bieżące sprawy administracyjne, zarządzają umowami najmu. Ekipy w biurze ściśle współpracują z menedżerami w regionach i wspierają od strony marketingowej, kontroli kosztów, czy komercjalizacji.
Twoja kariera jest… w Twoich rękach. W Carrefour ułożysz ją po swojemu, a my Ci w tym chętnie pomożemy. Chcesz wiedzieć, na jakie stanowiska aktualnie poszukujemy pracowników? Sprawdź!