C4 Retail Lab to pierwszy technologiczny inkubator w Polsce stworzony przez sieć handlową. Celem inkubatora jest wspieranie rozwoju polskiej przedsiębiorczości i wdrażanie istotnych innowacyjnych projektów w branży handlowej. Aby skuteczniej realizować założone cele, a także budować markę C4 Retail Lab na polskim rynku, Carrefour rozpoczął organizację cyklu inspirujących spotkań z ekspertami, którzy dzielą się wiedzą i trendami dotyczącymi innowacji i nowych technologii. Pierwsze spotkanie pod hasłem: „Wyzwania w e-commerce” zgromadziło ponad 40 profesjonalistów, zarówno przedstawicieli startupów, jak również innych firm handlowych, a także osób związanych z szeroko rozumianą branżą startupową w Polsce.
Spotkanie otworzyła Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji Carrefour Polska, która zarządza C4 Retail Lab. Następnie swoje prelekcje wygłosili Bożena Nawara Borek, Dyrektor ds. e-commerce, która podzieliła się wiedzą na temat e-handlu w dużej sieci handlowej oraz jak konkurować z największymi graczami typu pure players, Michał Burda ze agencji e-commercowej Estruktorzy, który mówił o trendach w handlu internetowym oraz Marta Komar z furgonetka.pl, która opowiadała o wyzwaniach w logistyce e-commerce. Spotkanie okazało się doskonała okazją nie tylko do wymiany wiedzy z przedstawicielami różnych podmiotów działających na rzecz rozwoju rynku handlowego w Polsce, ale także do promocji najnowszych inicjatyw inkubatora C4 Retail Lab, a także kluczowych elementów transformacji digitalowej Carrefour Polska.