Carrefour podczas See Bloggers skorzystał z możliwości budowania i wzmacniania relacji z influencerami, promując swoje kluczowe tegoroczne inicjatywy z zakresu dobrej kuchni i ucztowania, zdrowia, sportu oraz innowacji i nowych technologii. W ramach strefy kulinarnej, której sieć była głównym partnerem, zorganizowane zostały m.in. warsztaty nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz bitwy blogerskie, które poprowadził jeden ze współautorów książki kucharsko-lifestylowej Carrefour pt. „Z miłości do smaku”, szef kuchni restauracji La Brasserie Moderne – Maciej Majewski. Uczestnicy warsztatów mieli do dyspozycji bogatą i różnorodną ofertę Carrefour obejmującą produkty Reflets de France, Jakość z Natury, Nasza wędzarnia oraz Marka Własna Carrefour. Na miejscu prowadzone były również działania dotyczące 74. Tour de Pologne, który wystartował 29 lipca i którego Carrefour jest Głównym Sponsorem.
Obecność marki Carrefour na See Bloggers była również okazją do rozmów o współpracy z influencerami przy wdrożeniach czterech projektów z zakresu nowych technologii, które Carrefour wprowadzi do trójmiejskich sklepów na przełomie 2017/2018 roku, w tym: Skan&Go, usługi zakupów sąsiedzkich „SąSiatki” czy projektów Marketplace oraz inkubatora technologicznego C4 Retail Lab. Celem tych inicjatyw jest zmiana sposobu myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta, a zaangażowanie blogerów – szansą na dotarcie i skuteczniejszą popularyzację tych nowoczesnych rozwiązań wśród polskich konsumentów.
Tegoroczny festiwal See Bloggers był jednym z największych w historii. Na wydarzenie, które odbyło się w dniach 22-23 lipca br. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni, przyjechało 1500 twórców internetowych z całej Polski, aby dyskutować, edukować i promować blogosferę, vlogosferę oraz działania generujące wartościowy i angażujący content w Internecie.