Wyboru zwycięzcy w konkursie Retailer Of The Year 2017 dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. Swoje głosy oddali przedstawiciele prawie 200 przedsiębiorstw. Dostawcy docenili działania firmy, inwestycje zrealizowane w ubiegłym roku oraz sprawną sieć logistyczną. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw. Tytuł „Retailer of the Year 2017” jest szczególnie wartościowy, ponieważ został przyznany głosami dostawców, czyli najcenniejszych partnerów biznesowych firmy. Carrefour Polska po raz kolejny tryumfuje w tym konkursie, co stanowi potwierdzenie dla obranej strategii we współpracy z dostawcami i jest efektem pielęgnowania pozytywnych relacji.
Poland & CEE Retail Summit, którego organizatorem jest Blue Business Media, to największe, najbardziej wpływowe i reprezentatywne spotkanie sektora handlu i sektora spożywczego w Polsce i regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Na kongresie przeprowadzane są debaty i prezentacje o najważniejszych trendach w handlu. W tym prestiżowym wydarzeniu wzięli również udział przedstawiciele Carrefour Polska: Ronan Martin i Robert Noceń zaprezentowali model omnikanałowy firmy, Bożena Nawara-Borek przedstawiła rozwiązania e-commerce, a Marek Lipka omówił przyszłość formatów convenience i supermarketów premium.