Spotkanie partnerów French Touch 2018 zorganizowane w dniu 14 czerwca 2018 r. było okazją do zaprezentowania głównych wydarzeń kolejnej edycji kampanii. W spotkaniu, które otworzył Ambasador Francji w Polsce - Pierre Lévy, wzięli udział partnerzy biznesowi, instytucjonalni oraz medialni - łącznie ponad 50 firm wspierających akcję French Touch w 2018 roku. Phillipe Chauvel , Dyrektor Handlowy Carrefour Polska, podczas uroczystej przemowy zaprezentował działania sieci z okazji nowej edycji akcji podkreślając, że firma jest partnerem głównym French Touch od jej pierwszej edycji w Polsce w 2015 roku.
Carrefour przygotował specjalną ofertę handlową, która będzie dostępna od 19 do 30 września 2018 r. w 22 sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety). Akcja ta ma na celu promowanie szerokiego asortymentu francuskich specjałów dostępnych na wyłączność w Carrefour, w tym ponad 130 produktów pod marką „Reflets de France” oraz ponad 50 francuskich produktów Carrefour BIO. Akcji handlowej towarzyszyło będzie wydanie specjalnego katalogu French Touch oraz dedykowana kampania marketingowa.
French Touch to największa akcja promocji Francji w Polsce od 2014 r. Jak co roku głównym elementem kampanii będzie akcja handlowa zorganizowana w ok. 2 000 punktach sprzedaży od 14 września do 1 października 2018 r. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta Gala French Touch z udziałem znanych artystów polskich i francuskich, a także przedstawicieli świata kultury, polityki, mody i gospodarki, która odbędzie się w dniu 1 października i będzie retransmitowana przez stację TVN.