W debacie otwierającej Kongres wziął udział Prezes Carrefour Polska – Guillaume de Colonges. Dyskusja dotyczyła wyzwań i szans branży handlowej. Najważniejszym zagadnieniem debaty były zapowiadane zmiany prawne, regulujące relacje między sieciami handlowymi a dostawcami. W panelu wzięli udział prezesi firm oraz decydenci, m.in. Marek Niechciał, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Podczas 10. Kongresu Rynku FMCG Carrefour zaprezentował przykłady nowoczesnych rozwiązań i usług, takich jak collaborative economy, Skanuj i Płać czy koncept Marketplace. Firma wzięła też udział w dyskusji na temat perspektyw dla kanałów sprzedaży w sektorze FMCG. Podczas uroczystej Gali Kongresu FMCG Carrefour Polska po raz trzeci z rzędu otrzymał nagrodę w kategorii „Najbardziej efektywna współpraca z dostawcami”. Firmie po raz pierwszy przyznano również statuetkę w kategorii „Najlepszy koncept franczyzowy”.
Zdjęcia zamieszczone dzięki uprzejmości redakcji portalu "Wiadomości Handlowe": www.wiadomoscihandlowe.pl