Podczas debaty dyskutowano o sposobach na przyciągnięcie klientów i sprawienie, aby chcieli ponownie skorzystać z produktu lub usługi, wykorzystując nowoczesne technologie. Carrefour miał okazję zaprezentować rozwiązania, które wpisują się w rozwój nowoczesnych technologii dla handlu. Guillaume de Colonges poruszył temat wdrażanych w Carrefour Polska innowacyjnych rozwiązań, takich jak Marketplace, Skanuj i Płać czy usługa click & collect w eCarrefour.pl. Ponadto, podkreślił, że rozwój technologii mobilnych, takich jak aplikacja Mój Carrefour, sprzyja utrzymaniu lojalności konsumentów, a klienci chętniej wrócą do sklepu, jeśli zaoferuje im się szeroki wybór produktów, formatów i kanałów sprzedaży.
Konferencja BIG DATA: Think Big CEE Congress jest jedynym w Polsce międzynarodowym spotkaniem decydentów z kluczowych branż. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 300 przedstawicieli reprezentujących obszar pomysłu, wiedzy i technologii największych firm krajowych i globalnych. Kongres Big Data to także okazja do nawiązania i zacieśnienia relacji biznesowych dla liderów, którzy chcą wyznaczać kierunki rozwoju. Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, jest członkiem Rady Programowej kongresu.