Targi Carrefour odbyły się w dniach 6-7 września i po raz trzeci zgromadziły ponad 170 krajowych i międzynarodowych dostawców, kupców i menadżerów, a także wszystkich dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. Wydarzenie jest organizowane przez Carrefour Polska, aby ułatwić sklepom zapoznanie się z ofertą dostawców marek międzynarodowych, lokalnych oraz marek własnych. Targi Carrefour to również platforma do budowania bezpośrednich relacji między dostawcami a menedżerami sklepów i franczyzobiorcami.
Uroczystego otwarcia Targów, w jubileuszowym 20. roku działalności firmy w Polsce, dokonał Prezes Carrefour Polska - Guillaume de Colonges. Podczas konferencji prasowej przedstawił nową gamę kontrolowanych produktów: Chocolate Place, Cookie Place, Snack Bar oraz Crumbies. Guillaume de Colonges zaprezentował również status innowacyjnych projektów Carrefour Polska: poinformował o wdrożeniu zakupów sąsiedzkich SąSiatki (social shopping), oraz uruchomieniu płatności mobilnych Scan&Go i konceptu Marketplace.