
39. PZU Maraton Warszawski to kolejne duże wydarzenie sportowe, które firma wsparła w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, mającej na celu promocję aktywności fizycznej oraz zdrowego asortymentu sklepów sieci. Firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki czemu zarówno biegacze, jak i kibice mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie. Dodatkowo w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i zalecane w chorobach dietozależnych.
Warszawski maraton to nie jedyne sportowe wydarzenie, które w ostatnich dniach wsparł Carrefour. Już w październiku sieć handlowa będzie sponsorem kolejnych dwóch, dużych imprez biegowych, które odbędą się w Krakowie. W 2017 roku Carrrefour był także sponsorem głównym bardzo popularnego wyścigu Tour de Pologne.
W trakcie trwania 39. PZU Maratonu Warszawskiego, Carrefour przygotował dla wszystkich kibiców i biegaczy wiele atrakcji. Na odwiedzających czekały sportowe animacje i liczne upominki. Mogli oni wziąć udział w konkursie z nagrodami w olbrzymim kole do biegania, wykonać sportowy worek na plecy, delektować się gorąca, pyszną kawą Montmartre oraz smoothie przygotowanymi na bazie kawy Carrefour.