PZU Cracovia Półmaraton Królewski to popularny bieg, którego pierwsza edycja została wyróżniona nagrodą Impreza Roku 2014 im. Tomasza Hopfera. W tym roku wydarzenie to miało największą do tej pory frekwencję – do udziału w biegu zapisało się prawie 10 000 osób. Czwarta edycja PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego była zarazem ostatnim wydarzeniem sportowym, które Carrefour wspierał w 2017 roku w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Zaangażowanie Carrefour w duże imprezy sportowe efektywnie wspiera promocję szerokiego asortymentu produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, które są dostępne w sklepach sieci.
Podczas półmaratonu, Carrefour zaproponował biegaczom i kibicom wiele sportowych atrakcji. Na stoisku firmy, zlokalizowanym przy wejściu głównym do Tauron Areny Kraków, każdy mógł delektować się smakiem gorącej, aromatycznej kawy Montmartre, otrzymać spersonalizowany sportowy „Express worek”, a także sprawdzić swoją kondycję na ogromnym kole do biegania. Dla najmłodszych Carrefour przygotował animacje związane ze zdrowym odżywianiem.
Obecność Carrefour na popularnych wydarzeniach sportowych w Polsce jest ważnym elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia”, zaadresowanej dla klientów sieci w każdym wieku. W tym sezonie, Carrefour został w Krakowie sponsorem 11. edycji popularnego Biegu Trzech Kopców oraz sponsorem głównym 74. Tour de Pologne, a w Warszawie Carrefour wspierał 39. PZU Maraton Warszawski , natomiast w Gdańsku Carrefour po raz pierwszy był partnerem 3. Gdańsk Maratonu.