Organizatorzy docenili Carrefour Polska za kompleksowe podejście do swojego zaangażowania społecznego. Polityka CSR Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: „STOP Marnotrawstwu”, „Z miłości do Zdrowia” oraz „Różnorodność”.
Zestawienie „Listki CSR POLITYKI” powstaje na bazie analizy przeprowadzonej wspólnie z firmą doradczą Deloitte, w której przedstawiciele największych polskich przedsiębiorstw prezentują swoje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. W tegorocznym badaniu wzięło udział aż 111 podmiotów, z czego tylko 64 zostały wyróżnione. Badanie przygotowywane jest na podstawie wytycznych międzynarodowej normy ISO 26000. Partnerem zestawienia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.