Supermarkety Carrefour to nowoczesny, stworzony od podstaw format, rozwijany w trzech konceptach handlowych: Urban, Classic i Premium. Trzy różne koncepty pozwalają firmie na lepsze dopasowanie oferty sklepów do uwarunkowań lokalnego rynku oraz dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów. Supermarkety Carrefour wyróżniają się bogatą ofertą produktów wysokiej jakości, ze szczególnym uwzględnieniem artykułów ze zdrowej półki, a także dbałością o jak najniższe ceny. Ofertę produktową uzupełnia rozbudowana lista usług dodatkowych, takich jak programy Karta Dużej Rodziny, Karta Seniora czy różne usługi finansowe.
Rok 2016 sieć zamknęła imponującym wynikiem 12 nowych otwarć supermarketów. Firma przeprowadziła również 15 remodelingów istniejących placówek. Ponadto Carrefour stale inwestuje
w szerokość i różnorodność oferty, innowacyjność, nowoczesne rozwiązania marketingowe i digitalizację.
Carrefour posiada obecnie w Polsce ponad 160 sklepów w formacie supermarketów.
Tegoroczna edycja CEE Retail Real Estate Awards zgromadziła rekordową liczbę uczestników – ponad 150 firm z branży detalicznej, które działają w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W skład panelu jurorskiego CEE Retail Real Estate Awards weszło 70 profesjonalistów z branży nieruchomości z różnych krajów.